Tuesday, October 7, 2008

Constitution Bridge, Santiago Calatrava




Citeam asta si mi-am amintit. Imi place foarte mult podul asta, imi place ca pare foarte usor, ca iti da senzatia ca plutesti cand esti pe el, ca treptele au o usoara translucenta, imi place cum te invita sa stai si cum se incadreaza discret in spiritul locului.

Insa uiti toate astea si incepi sa injuri cand il traversezi cu geamantanul "catel" dupa tine si vezi ca desi majoritatea podurilor care deservesc gara (dintre care asta e principalul si cel mai mare) au macar o simulare de rampa, asta n-are, sau cand cu un ochi la apa si cu unu la trepte, obisnuit cu ritmul celor din urma, descoperi zgomotos in dinti ca treapta pe care tocmai ai calcat e de fapt la acelasi nivel cu precedenta.

1 comentarii:

Anonymous said...

nu-l ierta dorele, ca era tare greu rucsacul